Organizace pobytu dětí v MŠ

6.30 –  8.30           spontánní hry a pohybové činnosti,

8.00 –  8.15           individuální a řízená práce s předškoláky a dětmi s OŠD

8.30 –  8.55           činnosti v komunitním kruhu, pohybové a hudebně-                                  

                                pohybové hry, pohybová cvičení, dechová cvičení, cvičení v tělocvičně,

 8.55 –  9.00          hygiena, příprava ke svačině

 9.00 –  9.15          svačina, hygiena

 9.15 –  11.50        činnosti řízené pedagogem hodnocení

                               hygiena, příprava na pobyt venku – oblékání

                               pobyt venku (v maximálně možném rozsahu) – řízené i spontánní činnosti

 11.50 -12.00        svlékání, hygiena, příprava na oběd

 12.00 -12.40        oběd

12.30 – 13.00        hygiena, převlékání do pyžam,  (odchody dětí domů)

 

12.45 -13.15          klidové činnosti – prohlížení časopisů, rozhovory na lehátku, poslech

pohádek před spaním

 

13.15 -14.30          relaxace, klid na lehátku, (děti, které zůstávají v MŠ po obědě,                        

                                odpočívají na lehátku minimálně po dobu nezbytnou k úklidu třídy ,       

                                umývárny a toalet)

Spánek (děti s nižší potřebou spánku mohou v době odpoledního                   

                                 odpočinku odcházet do třídy a zabývat se klidovými činnostmi, pokud

                                 respektují pravidla a ostatní děti neruší.

 

14.30 -14.45          vstávání, hygiena, oblékání, větrání lůžkovin

14.45 -15.00          svačina, hygiena

 

15.00 -16.55          odpolední zájmová činnost řízená pedagogem

spontánní hra dětí – ve třídě nebo na zahradě dle počasí, individuální

aktivity s předškoláky a dětmi s OŠD

 

Časový rozpis je orientační – aktivity a jejich rozvrh se přizpůsobuje potřebám dětí, činnosti přenášené do venkovního prostředí se přizpůsobují klimatickým podmínkám.